بسته دنیای ایده
نوشته شده توسط : زپو

 بسته دنیای ایده



مقدمه:
صدرصد برای شما هم پیش اومده که وقتی درحال وبگردی هستید با بنرهای عجیبی روبه رو بشید که با زرق و برق های زیاد قول درآمد های چند میلیونی رو تنها با چند کلیک و یا چند ساعت کار در روز می دهند، درسته؟
Netstat-NetMarketing_03 احتمالا بنر های قرار گرفته در تصویر بالا خیلی به چشمتان آشنا هستند چرا که مطمئنا در خیلی از وبسایت ها آنها را مشاهده کردید که با کلیک بر روی انها به وبسایت های مشابه ای هدایت میشوید که دارای محتوای یکسان هستند و تنها عنوان بسته،کتاب و یا پکیج خود را عوض کرده و با وعده ی درآمد های میلیاردی و با تبلیغات پر زرق و برق آن ها را به مردم عرضه میکنند. شاید هم بارها دچار اشتباه شده اید و این بسته هارا خریداری کرده باشید که مطمئنا خودتان متوجه شده اید که چه اشتباه بزرگی را مرتکب شده اید. چند ویژگی بارز اینگونه سایت های فروش بسته های کسب درامد عبارتند از: تبلیغات و هیاهوی کاذب در خصوص زمان بازده، عدم معرفی منبع تهیه و گردآوری بسته، عدم ارائه جزئیات بسته، عوام فریبی اینترنتی، معرفی و فروش روش های کاذب، سوء استفاده از جملات بزرگان و ارزش ها به بهانه تبلیغات، ترویج باورهای غلط کسب و کار و بزرگنمایی بیش از حد و اغراق
اما با توجه به تحقیقات گروه ما میتوانیم با قاطعیت تمام بگیم که هیچ راهی وجود نداره که آدم و در چند روز، باچند کلیک و چند ساعت کار میلیاردر کنه. این تنها حرف ما نیست بلکه حرف بسیاری از بزرگان دنیای اینترنت و کسب و کار هستش. خب میخوایم با این مقدمه بریم به سراغ معرفی یک بسته که توسط تیم ما گرد آوری شده. بسته ای که ما اون و با نام دنیای ایده به شما دوست عزیز ارائه میکنیم شامل صد ها ایده و روش های کسب درآمد از اینترنت و محیط اطراف هستش.
marketing03 در این بسته ما سعی نکردیم که بهت یه روشی رو نشون بدیم و بهت وعده بدیم که از طریق اون روش تو میلیونر میشی! نه دوست عزیز ما در این بسته صدها ایده برای شروع کسب و کار رو از سرتاسر اینترنت جمع آوری کردیم و همچنین چندین ایده رو خودمون طراحی کردیم که تو میتونی با استفاده و یا الهام گرفتن از اون ایده ها و با تلاش و پشتکار خودت یه کسب و کار با سود بالا و ثابت برای خودت راه اندازی کنی. علاوه بر این ایده ها ما روش های صدرصد تست شده برای کسب درامد از اینترنت و هم بهت معرفی میکنیم و همچنین اموزش میدیم. محتویات این بسته:
1.ایده های ناب و خام راه اندازی وبسایت 2.ایده های ناب راه اندازی کسب و کار فیزیکی 3.روش کسب درآمد از گوگل 4.روش کسب درامد از اینستاگرام 5.روش کسب درامد از وبلاگ نویسی 6.معرفی درگاه های پرداخت آنلاین 7.معرفی سامانه های سایت ساز و فروشگاه ساز 8.معرفی واسط های پستی 9.معرفی صندوق های سرمایه گذاری 10.معرفی شتاب دهنده های کسب و کار 11.ایده های کسب درآمد دکتر جهانگیری 12.ایده کسب و کار کشاورزی و دامپروری 13.ایده های کسب و کار خدماتی 14.ایده های کسب و کار مواد غذایی 15.معرفی شغل های پردرآمد برای خانم های خانه دار 16.معرفی شغل های دانشجویی 17.آموزش کسب درآمد از طریق فروش ایده و صد ها ایده و روش دیگر احتمالا پس از خواندن متن بالا سوالاتی ذهن شمارا به خود مشغول کرده است که در زیر به تعداد از آنها پاسخ داده ایم f5e9blvlfrzld89jq8sbاین بسته برای چه سن و چه قشری از افراد جامعه مفید است؟؟
ما در گردآوری این بسته تمام سعی خودمون و کردیم تا بسته ای رو آماده کنیم که مناسب تمامی اقشار جامعه باشد. بیشتر ایده و روش های این بسته مناسب عموم میباشد اما از نوجوانان گرفته تا افراد سالمند و خانه دار و همچنین افرادی که به دنبال شغل دوم هستند میتوانند ایده و روش های کسب درآمد متناسب با خودشان را در این بسته مشاهده کنند. f5e9blvlfrzld89jq8sb حداقل زمان رسیدن به درآمد پس از مطالعه این بسته چه مدت و درآمدش چقدر است؟؟ هرکسی بسته به تلاش و کوشش خودش میتواند با مطالعه این بسته به درامد برسد. افرادی با الهام گرفتن از ایده های این بسته خیلی زود مسیر خود را انتخاب کرده و شروع به کسب درامد میکنند و همچنین افرادی نیز هستند که نیاز دارند تا چندین بار این بسته را مطالعه کنند و با آزمون و خطا به یک درامد ثابت برسند. بطور کلی مدت زمان رسیدن به درامد ثابت بسته به تلاش و پشتکار فرد میباشد. f5e9blvlfrzld89jq8sbایده و روش های این بسته فقط در خصوص کسب درآمد اینترنتی میباشند یا خیر؟؟
در این بسته هر نوع ایده و روشی برای کسب درآمد بخواهید یافت میشود. هم ایده و روش های کسب درامد فیزیکی و هم اینترنتی. که در خصوص هر دو شاخه به اندازه ای که مورد نیاز فرد باشد مطلب و آموزش وجود دارد. f5e9blvlfrzld89jq8sbآیا برای استفاده از ایده و روش های این بسته نیاز به سرمایه ای میباشد؟؟
در این بسته هم ایده و روش هایی معرفی شده است که بدون داشتن سرمایه فرد میتواند کسب و کار خودش را شروع کند و همچنین ایده و روش هایی معرفی شده اند که برای استفاده از آنها میبایست اندکی سرمایه داشته باشید اما بیشتر سعی شده است که ایده و روش هایی معرفی شود که برای استفاده از انها نیاز به سرمایه چندانی نباشد. f5e9blvlfrzld89jq8sbمزیت این بسته نسبت به سایر بسته های کسب درآمد در چیست؟؟ سایر بسته های کسب درآمد سعی در معرفی روشی را دارند که فرد با آن به درآمد میلیونی برسد اما ما در این بسته ایده هایی را برای کسب درآمد معرفی میکنیم که هر کس با الهام گرفتن از آنها و کمی سعی و تلاش و پشتکار میتواند برای خود درامد کسب کند. همچنین روش های کسب درآمد صدرصد تست شده را نیز در این بسته معرفی میکنیم . در بالا سعی کردیم تا به تمامی سوالاتی که ذهن شمارا مشغول کرده است پاسخ دهیم اگر بازهم سوالی دارید میتوانید با ایمیل پشتیبانی سایت در ارتباط باشید. همچنین میتوانید با استفاده از بخش نظرات در زیر همین مطلب سوال خود را مطرح نمایید.

خرید و دانلود  بسته دنیای ایده






:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: